Våbenkontrol 2019

Så er det tid til den årlige våbenkontrol og det gælder ALLE skytter.

Uanset hvilken SKV du har våben på, så skal du møde op på en af flg. datoér.

D. 28/10 kl. 18
D. 30/10 kl. 19
D. 31/10 kl. 19

Alle SKV2 skytter skal huske at medbringe våbenlegitimation samt alle våben. Hvis du er forhindret, er det dit eget ansvar at lave en aftale med undertegnede.
Vh. Sten

Foreningen er berettigt til at give våbenpåtegning til foreningens medlemmer inden for de våbentyper der er godkendt at benytte i De Danske Skytteforeninger.

Foreningen skal kontrollerer at de oplysninger som foreningen er registreret for i SKV til stadighed er korrekte.
Dette betyder at foreningen mindst én gang om året fysisk skal kontrollere at medlemmet der har våbenpåtegning igennem Galten Skytteforening. Personligt skal fremvise deres registrede våben ved en våbenkontrol. Ved våbenkontrollen vurderes samtidig aktivitets kravet for de som har påtegning for pistoler.