Prøveskydning

Det er altid muligt at komme forbi og prøve at skyde.

Det kræver ikke nogle særlige forudsætninger. Der er mulighed for at få kyndig instruktion af uddannede instruktører.

Vi starter altid med at skyde kaliber .22. Når man bliver lidt dygtigere og konsistent i sin skydning kan kan man få lov til at skyde med andre kaliber som .38 eller 9mm

Det er gratis for børn under 18 år at komme til en prøveskydning på riffel første gang. Herfter koster det 25,- kr pr skydnig.
Voksne 50,- kr. og efterfølgende 30,- kr pr skydning

Det er koster 50,- kr. at komme til en prøveskydning på pistol. Herefter er det normal medlemspris på 45.- kr pr gang.
Prøveskydning med pistol kan bookes d. 1 Onsdag hver måned. Undervisning starter kl 19.15 sharp og kan kun tilbydes personer med bopæl i Galten og opland (Sabro Harlev, Sorring, Stjær, Sjelle, Skjørring, Herskind, Hammel, Låsby, Ry, osv) (Århus kommune er ikke med, Harlev og Sabro undtaget)

Der skal fremvises Godkendt SKV6 hvis man er 15 år eller der over, for at man kan prøveskyde denne kan der søges om her:
SKV 6 Ansøgning
Ved udfyldelse skal du benytte disse data
Foreningens Navn: Galten Skytteforening
SKV Nummer: 552

Man kan have højest 3 prøveskydninger, herefter har vi en forventning om at man melder sig ind.

Hvis du vil være sikker på at der er reserveret tid til netop dig, kan du henvende dig til formanden og aftale nærmere.

Se mere under priser

Hvis du er 15 år eller ældre, skal du medbringe billedelegimation (Kørekort, Pas, Legitimationskort) og sundhedskort.
Sundhedskort er ikke gyldig legimation men skal vises sammen med billede id!

Hvis du er under 18 år skal du have dine forældres tilladelse. Hent blanket her
Hvis du er under 15 år skal du have en forældre med første gang.