Sæsonstart

Efter en varm sommer byder vi velkommen til vores riffel- og pistolskytter.

Ferien for mange er ved at være slut, skolerne starter i uge 33 og det gør Galten Skytteforening også.
Hen over sommeren har vi fået gennemrenoveret og opgraderet vores baner. Vi har også fået nyt administrations system, så husk dit medlemsnummer når du kommer i foreningen.

Vi åbner dørene Mandag d. 13 August kl. 18 for riffel og Onsdag d. 15. August kl 19 for pistol.

Vi glæder os til sidste halvår af 2018 som byder på Skole DM i skydning.
Alle Galtens 5. klasser vil få en invitation.

De inviterede skoler bliver:
5. klasser fra Gyvelhøjskolen
5. klasse fra Stjærskolen
5. klasser fra Skovbyskolen
5. klasse fra Herskindskolen.
5. klasse fra Hestehaveskolen.

Efteråret kommer også til at byde på Omegnsturnering
De syv foreninger fra det gamle Århus Amt invitere til omegnsturnering henover efterår/vinter 2018/19.
Foreningerne er følgende som hver især vil afholde en turnering:
Odder
Posten
DSB/ASF
BMI
Hinnerup
Galten
Skanderborg/Stilling

For pistolskytterne kommer der en enkelt terrænskydning i begyndelsen af september i Ulfborg.

Husk at der er våbenkontrol sidst i oktober for privatejede våben på SKV2. Er du pistol ejer er det vigtigt at du har dine 6 skydninger inden våbenkontrol.

Vi glæder os til at se nye og gamle skytter. Husk at se åbningstider i kalenderen.

Galten Skytteforenings Bestyrelse