Skole DM i Skydning 2017

Nu starter sæsonen op for Skole DM i Skydning, og vi glæder os til at se de nye 5. klasser deltage.

Vi har dedikeret hver tirsdag kl. 18.30 frem til efterårsferien, så de kan få trænet op til deres diplomskydning. Deltagelse er gratis og kræver ikke medlemskab. Dem som ikke har mulighed for deltagelse om tirsdagen er velkommen til at få deres træning sammen med foreningens øvrige medlemmer om mandagen kl. 18 eller om onsdagen kl. 19. (Onsdage er pistolaften og det kan godt larme lidt mere fra de andre baner, men de kan stadig få lov at skyde med riffel)

Vi tilbyder 3 gratis træningsaftner og de får udleveret et klippekort til afvikling af disse. Hvis der ønskes flere skydninger koster det 25 kr. pr skydning (Dette er samme pris som for medlemmer). Der skal også skydes 2 gældende serier(Diplomskydning). Dette afvikler vi i efterårsferien med lidt hygge og sjov. Dem som ikke har mulighed for at deltage i efterårsferien kan afvikle deres diplomskydninger i ugerne op til og ugen efter -efterårsferien.

Når eleverne har haft 3 skydninger vil de blive sat på hold af 4. hvor dem der har skudt bedst kommer på samme hold, så de har størst mulig chance for at komme videre i turneringen.

Alle fra klassen kan deltage og jo flere jo bedre. Der skal bare være minimum 4 for at lave et hold. skulle klassen kun kunne stille med 7 deltager kan vi stadig lave 2 hold da 1 deltager gerne må skyde på 2 hold.

De inviterede klasser i år er
Gyvelhøjskolens 5.A, 5.B og 5.C
Herskindskolens 5.A